Grigore Leşe - "Noi, românii, ne regăsim cel mai bine în cultura tradiţională. Aşa e firea noastră!" Dar ne mai cunoaştem oare cultura, istoria, valorile? Putem distinge realitatea actuală prin ceaţa dezinformării permanente ce ne înconjoară? Dacă nu, avem mereu o a doua şansă, totul e să vrem să aflăm.

Blog despre noi Headline Animator

vineri, 31 decembrie 2010

Va doresc sa aveti un an mai bun, sa fiti sanatosi, sa indrazniti mai mult, sa gasiti motive de bucurie, sa iubiti si sa visati!! La Multi Ani! Sa ne "revedem" cu bine in 2011!

Si uite asa, pe nesimtite si cu cea mai mare viteza de care-am fost vreodata constienta…mai trece un an.

2010 a fost un an de transformare cred eu, cel putin pentru mine, nu neaparat unul usor dar cu siguranta unul util si plin de lectii. Am cunoscut anul acesta cativa oameni de-a dreptul minunati (fara exagerare) cati n-am reusit sa cunosc si sa-mi apropii in ultimii…poate zece ani. S-au petrecut in aceste 365 de zile foarte multe lucruri; unele dintre ele de neimaginat pentru cineva extrem de calculat si cerebral, cum sunt eu (in ciuda naturii visatoare si romantice cu care m-a inarmat natura inainte sa ma arunce, undeva in jurul amiezii, acum niste anisori pe-aici prin lumea asta). Dar bune sau/si rele nu s-au intamplat degeaba, eu cred cu tarie ca nimic nu este intamplator in viata noastra, ca totul are un rost, un scop, o motivatie, asadar nu-mi pare rau de nimic, de niciun moment placut sau nu, de nicio discutie sau intalnire, de nicio pierdere si de nicio amanare (probabil nu era timpul potrivit ;)). Ma bucur c-am avut sansa sa le traiesc pe toate!

Am realizat astazi ca-n urma cu fix un an, eram :)), unde altundeva decat in fata pc-ului acesta, tastand de zor si facandu-mi  planuri si vise pentru noul ciclu ce urma sa inceapa… Pe cele mai multe le-am atins, desi  privind retrospectiv, cateodata, nu-mi dau seama daca eu am contribuit cu adevarat la realizarea lor sau ele au venit buluc peste mine…ca si cum viata mi-ar fi spus “hai odata, misca-te, fa ceva, nu vezi ca e timpul? ia de aici o mana de ajutor!”.

Partea cu adevarat frumoasa este ca dupa un an plin, epuizant deseori…simt ca lucrurile bune de abia de acum incolo incep. M-oi fi imbolnavit de optimism. :) (sper sa fie contagios si sa luati si voi!).  Presimt un an grozav, cu multe schimbari, in sensul dorit de mine…oricum, cu siguranta va fi in sensul care trebuie.

Concluzia anului acesta: cel mai important lucru in viata este sa visam, tot timpul, mai ales cu ochii deschisi. Si sa credem cu tarie ca ceea ce ne dorim (visam) se va intampla, oricat de neverosimil ar parea altora, caci nimic nu este imposibil. Visele sunt o particica din viata noastra (asta daca nu cumva viata insasi este un vis) si ramane singurul refugiu atunci cand  ati obosit sa dati piept cu duritatea realitatii zilnice; este insa si singura arma pe care nu ne-o poate lua nimeni, dar la care daca renuntam de buna voie, ne putem declara cu adevarat batrani si invinsi.
 
Va doresc sa aveti un an mai bun,  sa fiti sanatosi, sa indrazniti mai mult, sa gasiti motive de bucurie, sa iubiti (neaparat) si sa visati!! La Multi Ani! Sa ne "revedem" cu bine in 2011!

Si evident o melodie asa, drept cadou de nou inceput! Pup! :)






Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...